Перші кроки на шляху конструювання одягу

Розділ 4. Характеристика й аналіз конструкцій сучасного одягу
драпу необхідно уникати твердих, запресованих форм. Форми пальто вільні, і деталі частіше з округленими контурами. Менше конструктивних ліній членувань, композиційно утяжеляющих виріб. Різноманітні модельні складності - подвійні рядки, відрізні деталі краще використовувати в виробах із сукна. Кашемір, легкий креп використовуються майже як шовкові тканини - ті ж воля й динамічність.
Для тканини з лавсаном більше підходять прямі форми з мінімумом швів. Така тканина формоустойчивая, що не мнеться, виявилася незамінної для поясних виробів - спідниць, штанів, особливо спідниць у складку й гофрованих.
«» синтетичні тканини, Що НеМнуться, диктують використання в моделі різних форм буфов, складань, які добре зберігаються у процесі експлуатації, у тому числі після прання. Слабка сторона «плащевки» - непластичність компенсується криємо по косою.
Оксамит і тканини глибоких насичених тонів дуже виграють у виробах м'якої форми зі складками, що драпіруються, фалдами.
При рішенні завдань тектоничности конструкції важливе значення має характер поверхні матеріалу (фактура). Посилення фактурної поверхні збільшує об'ємність, щільність, вага одягу. Гладка поверхня, навпаки, надає одягу легкість, зрительно зменшує обсяг. Контраст фактур (використання рельєфних поверхонь у сполученні із гладкими) може ілюзорно змінити значимість і розмір окремих частин форми, більш активно виявити конструктивні рішення, загострити звучання композиційних прийомів - підсилити основний ритм і масштабні характеристики. Недостатня увага до властивостям фактур може привести до невдалого сполучення в одному виробі різних матеріалів, дробности композиції й дисгармонії форми. Тому особлива увага варто приділяти питанням: «Що із чим можна сполучити» і «Скільки чого сполучити », тобто в яких відносинах, пропорціях доцільно взяти матеріали різних фактур, щоб досягти цілісних, виразних композицій і форми. Сполучення різних по фактурі матеріалів в одній речі переслідує різні цілі: втілення певного художнього задуму, розмаїтість проектних рішень, удосконалювання технологічної обробки, підвищення експлуатаційних якостей виробу, економія дорогих матеріалів.
[...]
Початок
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160] [161] [162] [163] [164] [165] [166] [167] [168] [169] [170] [171] [172] [173] [174] [175] [176] [177] [178] [179] [180] [181] [182] [183] [184] [185] [186] [187] [188] [189] [190] [191] [192] [193] [194] [195] [196] [197] [198] [199] [200] [201] [202] [203] [204] [205] [206] [207] [208] [209] [210] [211] [212] [213] [214] [215] [216] [217] [218] [219] [220] [221] [222] [223] [224] [225] [226] [227] [228] [229] [230] [231] [232] [233] [234] [235] [236] [237] [238] [239] [240] [241] [242] [243] [244] [245] [246] [247] [248] [249] [250] [251] [252] [253] [254] [255] [256] [257] [258] [259] [260] [261] [262] [263] [264] [265] [266] [267] [268] [269] [270] [271] [272] [273] [274] [275] [276] [277] [278] [279] [280] [281] [282]